Rólunk
Cégünk, 1996. január 15-óta működik a Konica Minolta nyomtatók, fénymásolók és multifunkciós berendezések hivatalos márkakereskedője és szervizeként.
A társaság fő tevékenysége irodagép forgalmazás, javítás.
Több, mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezünk az irodatechnikai eszközök értékesítése és szerviz ellátása területén. Az eltelt idő alatt termékeink és szolgáltatásaink széleskörű skálájával igyekeztünk Partnereink igényeit kielégíteni.
Az irodatechnikai berendezések üzemeltetéséhez szükséges kellékanyagokat, alkatrészeket és másolópapírt folyamatosan biztosítjuk ügyfeleink részére.
Partnereink igénye alapján, eseti bejelentés alapján vagy szervizszolgáltatási szerződés keretében szolgáltatjuk a berendezések szervizelését.
Eseti javítás szervizszolgáltatás
Eseti javítás a berendezés telepítési helyén történik. A berendezések javítását helyszínen kiszállási díj ellenében javítjuk.
A javítás költsége a kiszállási díjból, a munkadíjból és a beépített anyagárból tevődik össze.
Teljeskörű Üzemeltetési Szerződés
A szerződés időtartama alatt a megrendelőnek (a másolópapíron és a tűzőkapcson kívül) valamennyi felmerülő költségét tartalmazza, így a karbantartást, a kellékanyagok árát, a kopó alkatrészek árát, a kiszállások költségeit és a javítások munkadíjait.
Az üzemeltetési díj elszámolása mindig utólagosan a ténylegesen elkészített nyomatok, másolatok darabszáma alapján történik.
Előnyök: